Dagen. Weer. Suus. Jarig.

Vandaag:
8 Kilo boodschappen.
Splash, spetter, plons.
20 minuten lopen.
Nat natter natst.
Balancerend op nieuwe schoenen in de weergaloos waaiende wind.

Thuis, pff. Enkel nog geluid.
Tik tik tikke tikke tak tik.
Woesh, fhooi, woesh.
Krr, brrmm, vvvvfffffiii.

Gister:
20 minuten lopen.
Zweet. Heet.
Nieuwe schoenen organic coffee op een terrasje.
Trui uit.
Boekje lezen in de zon.
Lange wandeling langs de kust naar huis.
Bikini op het dakterras.

Stil.
Enkel zon.
(Goed, Zon + geluid van de televisie want mijn geliefde huisgenoot Mike kijkt midden op een zeldzaam zonnige dag een rugbywedstrijd.. god mag weten waarom.)

Eergisteren:
Jarig. 21. Zoals mijn mama mij schrijft in een kaartje 'Nu ben je dan echt volwassen. Maar klaar ben je nog niet. Je mag de 'rest' van je leven nog verder groeien!'.
Gelukkig maar. Ik voel me verre van klaar.
Overstroomt door lieve berichten van thuis huil ik kleine riviertjes vol gemis maar vul ik mijn hart met liefde.

Afgelopen weekend:
Geen storm, wel regen en veel. Toch sta ik vroeg op want ik heb bezoek, helemaal voor en van mij in dit verre land wat eventjes mijn maar voor lange tijd hun thuis is.
Suus en Rob zijn er! Eenentwintigwerf Hoera!
Wat fijn wat fijn dat zij er zijn.
We beginnen de dag watrouwend over het weer en doen afstand van mooie lange wandelingen en zonnige terrasjes.
Wel maken we een kleine natte stadswandeling maar besluiten we al snel (13:00) te gaan lunchen in 'mac's brewery', waar wij ons met banken, een haardvuur,heerlijk veelhapjes en een bierproeverij goed vermaken.De hoeveelheid bier toont zichglashelder in het spelletje(Jenga, de- al dan niet - balancerende toren..) wat we spelen, en het verloop hierin.
Enigszins tipsy neem ik Suus en Rob mee om te kijken in eenrepetitie van Equus die we die middag onverwachts hadden. Vreemde samenkomst van werelden.
Daarnaeten we een hapje in een pastabar (jam jam).
En dan nemen we de taxi naar mijn huisje waar ik mijn verjaardagsfeestje vier!
Een feestje vol met van alles, mijn huisgenootjes, mijn theaterwereld, mijn Rob en Suus, mijn franse vriend.
Een bont geheel.
We dansen.

De hele zondag ben ik katerig.
Intweede plaats door de alcohol.
In eerste doorvertrek van Suus&Rob.
Wel hebben we een lekkere lunch in een franse bistro.
Zelden zo veel lekker gegeten in zo een korte tijd. (Vaak metSuus in de buurt toch..).
Het was een ondanks de regen heerlijk weekend, een heerlijke vervroegde verjaardag.

Afgelopen Donderdag:
De start van mijn eigen project! Spannend!
De eerste les ging gelukkig uitstekend, heel erg fijn.
Vier gemotiveerde spelers die zich helemaal geven en willen werken.
De tweede iets minder maar niets te klagen, slechts werk te doen.
Vandaag met Willem geëvalueerd bij een heerlijk retro strandtentje waar de storm buiten blies en wij koffiedronken met uitzicht op de wilde zee en bergen.
Nee, nietsmis mee.

Morgen:
Schrijf ik een nieuw werk verhaaltje dat ik naar de school site stuur, want ondertussen repeteer ik me natuurlijk helemaal suf.

Nu:
- Dank ik iedereen voor de vele lieve woorden.
- Blaas ik kusjes, die met de wind die hier waait zeer snel 18.000 km kunnen reizen.
- Ga ik koken (Terwijl jullie nog in diepe slaap zijn of de vroege vogels net verwoedt naar hun wekker hebben uitgehaald).
- Wens ik iedereen:
LIEFS.

Reacties

Reacties

Ster

Fijne meid! Leuk om weer een verhaal te lezen! In gedachte zijn we een beetje samen!

Sacha

Lieve lieve volwassene,
We hadden je geprobeerd te bellen op je verjaardag, met al jouw klas/jaar-genootjes. Helaas konden we je niet bereiken, maar we hebben wel aan je gedacht!
Wat een mooie woorden weer, vol met mooie ervaringen.
Kom maar gauw terug.
Liefs x

Narhea

Liefde!

ischa

hiep hiep hoera voor chris liefde jou

Eline

Wat een mooi verhaal! Nog gefelicitieerd!
Wij beginnen hier aanstaande maandag met de lessen.
We houden een plekje vrij voor jou in de klas :)
Liefs!

Annemiek

Fijn om weer van je te horen.
Succes met je repetititie's!
Hoop dat je m'n sms hebt ontvangen,
let me know xxx

Kine

Wederom een prachtig verhaal. Maar wat een stilte was er op jouw verjaardag! En helemaal op die van ons gister.
De helft van het eten is over, we hebben je gemist.
Maar het doet me goed om te lezen dat je nog steeds geniet. Daar geniet ik weer van.
Liefs terug!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!