Filipijnen, avontuur!!

Daar gaan we.

Een nieuw avontuur dat voelt als deel twee en deel één, verlangend naar weer weg en meer weg. Maar dit keer in een compleet nieuwe wereld, een andere cultuur, andere regels, gebruiken, samenen zon!

Het is het juiste moment om te gaan, de backpack is gepakt, thuis zorgvuldig achter gelaten. Kerst in Nederland en het begin van 2012 op de Filipijnen, Negros - Bacolod.

Spannend, alles wat ik nog niet weet.
Heerlijk, alles wat ik nog niet weet.
(En dat gaan ver - zelfs tot aan de gegevens van onze contactpersonen en hosts).
Opstijgen en landen in een andere wereld, werken en leven buitenbekende referentiekaders, schrikken, vallen en opstaan.

Kindjes, mooie kindjes. Theater en plezier. Dansen en ontdekken. Huilen en genieten.
Thermische bronnen envulkanische flora en fauna tegenoverafval en armoede.

Morgen stijgen we op. 14.00. Zo. Zoef.
Razendsnel zijn we ook weer terug, maar voorlopig toch nog niet!
Met mijn eigen kleine buitenlander aan mijn zij, de Lonely Planet, A. Boal en 170 Yoga standen in de handbagagekan ik de wereld aan!

+ volg ons ook op de projectsite: www.onkruidspeelt.nl en op de blog van Narhea: www.narhea.nl

Reacties

Reacties

Wanda

Joehoe!!!!! HALONG en MABUHAY!

Suus

Go for it Girl!!!!!! Enjoy every bit of it!
Kisses

annemiek

Dag lief vriendinnetje! x

sacha

goeie reis lieve meisjes!

Han

Kreeg jullie website door van Wanda&Mlung. Jaren geleden maakten Wanda en 3 andere leerlingen met mij een reis naar Bacolod / La Granja. Onvergetelijk.
Ik zal jullie verhalen lezen, ben nieuwsgierig - benieuwd - geinteresseerd met passie. Daarna gaan we jullie film bekijken.
Hoop en verwacht dat jullie geweldige gastadressen krijgen. Hoop tzt te lezen waar en bij wie jullie thuis zijn.

Sukses, alle alle goeds,

Han

Puck

Wauw! Ik heb al jullie verhalen in één x gelezen, klinkt heel bijzonder. Veel. Nieuw. Aanpassen. Jezelf zijn. Jezelf behouden. Te gast zijn. Meegaan. Meedoen. Jullie zijn prachtig samen daar, dat weet ik zeker. Nu nog dikke knuffels en kussen uit Hamburg, nog 2 daagjes, oeehoeee!!! xxx KUSSSS

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!