Niets vergeten.

Vriendelijke volgers,

Fijn dat jullie mee lezen op deze, voor mij heel spannende, reis naar de andere kant van de wereld!
Verhaaltjes over heel veel, niemand weet nog wat, maar ik ben wel nieuwsgierig!

Laat zo nu en dan een luttel berichtje achter, dat vind ik fijn.

Liefs,

Chris

Hee Chris,
Waar ga je naar toe ongeveer precies en voor hoelang? Gaaf zeg! Geniet ervan!
X Melinda

chris

Ha melin!

Ik ga eerst één week bijkomen bij mensen die ik ken in auckland (nieuw zeeland), dan ga ik 2,5 maand stage lopen in Wellington en dan nog drie weken rondtrekken!

dan is het 28 oktober als ik terug kom!

nog tien nachtjes warrige angstdromen.. maar ook helemaal te gek!

Hoe gaat het met/bij jou?

Melinda

Oke, gaaf zeg :-D Leuk leuk! Ben jaloers, reizen is gaaf! Met mij gaatie super, woon sinds kort in Amersfoort op mezelf, nieuwe studie nieuwe baan!
Ik zal je volgen, leuk!
En wat is Wellington voor soort iets stage?
xx

chris

wellington is de hoofdstad van nieuw zeeland ;) een andere plaats dus.

als stage ga ik twee stukke maken samen met een regisseur ter plaatse (de meeuw van Tsjechov en de misantroop van Moliere) en ik ga een verdiepend lesonderzoek doen/leiden met zes acteurs vor de vooropleidingacteursschool in wellington!

erg cool dus!

wat voor een nieuwe studie?

Narhea

SCHATTEKE ! ! ! ! blij dat ik je mag uitzwaaien!!! LIEFDE!

Melinda

Grapje, goedemorgen. Klinkt inderdaad erg gaaf ja!
Ik ga werkend leren en word dan opgeleid als verpleegkunde B, dus verpleegkundige in de psychiatrie, wat meer verdieping en eh specialisatie :) X

Josan

OOOEI daar ga je! De wereld in! GENIET!!! X

Jitske

Wauw wat tof..
Ik had laatst over je gedroomd, whahahaha..dus ik dacht laat ik eens kijken hoe het met Chris is..En ze gaat gewoon naar de andere kant van de wereld. Heel erg leuk!!! Ik zit nu in costa Rica..ook lekker ver weg :p haha.
Veel plezier en ben ontzettend benieuwd naar je reisverhalen.
xxxx, Jitske.

Sanne (Hanssen)

Chrisje!

Je gaat naar Nieuw-Zeeland! Ik krijg ook helemaal niets meer mee he..

Wat leuk en wat dapper van je! Ik ga je zeker volgen!

Pietie

Hoi Chris,

Ik heb het gemist, wat een stap. Ik wens je een hele mooie tijd in Nieuw Zeeland. en oook met de spannende stappen, dus morgen.
liefs,